Copywriter

Copywriter vytváří poutavý písemný obsah pro marketingové a propagační účely společnosti. Mezi těmito obsahy můžou být články, slogany, texty na webových stránkách, emaily, inzerce v časopisech, propagační brožury, katalogy, zprávy na sociálních sítích, ale i interní dokumenty společnosti jako např. tiskové správy. Do náplně práce spadá úzká spolupráce se zadavatelem, se kterým konzultuje hlavní záměr textu, jeho cílovou skupinu i výsledné zpracování obsahu. Cílem jeho práce je svým textem přesvědčit a vyzvat lidi k provedení daného kroku - například koupě produktu. Copywriter rozumí typografii a zodpovídá za stylistiku textu a jeho vizualizaci, např. výběr velikosti a stylu písma. Může spolupracovat s grafikem na vytváření kreativních koncepcí k jeho obsahu. Mezi základní vlastnosti copywritera patří umění pracovat s jazykem, znalost gramatiky, kreativita a znalosti psychologie - musí být schopný pracovat s emocemi, které pomocí svých vět efektivně zpracuje. Dále musí mít přehled o aktuálním dění, a to zejména v oboru, pro který jsou jeho texty určeny.

Nabídky práce pro Copywritery

Nechceš přijít o žádnou nabídku z marketingu?

Nech nám svůj e-mail a dáme ti vědět s novinkami! Dle našich pravidel.

Články pro Copywritery

Testy pro Copywritery

Hledáte lidi z marketingu?

Zdarma registrovat firmu

Další obory z marketingu

© 2012 - 2018 StartupJobs.com s.r.o.