Marketingový specialista

Marketingový specialista dohlíží na správný chod marketingové strategie firmy. Jeho práce je velmi obsáhlá, zahrnuje aktivity spojené s průzkumem trhu, monitoringu konkurence, přípravu a realizaci promo akcí a eventů, komunikaci a spolupráci s reklamními, marketingovými a PR agenturami a danými odděleními společnosti. Hlavní činností specialisty marketingu je tvorba a organizace marketingových analýz, spojených s následným hodnocením výsledků a prezentací společnosti a externím partnerům. Na základě zjištěných dat musí být schopný navrhnout doporučení pro další postupy a zpracovat harmonogram jednotlivých aktivit nové marketingové strategie a propagace firmy. V rámci náplně práce je také odpovědný za správu marketingového rozpočtu.

Nabídky práce pro Marketingové specialisty

Nechceš přijít o žádnou nabídku z marketingu?

Nech nám svůj e-mail a dáme ti vědět s novinkami! Dle našich pravidel.

Články pro Marketingové specialisty

Testy pro Marketingové specialisty

Hledáte lidi z marketingu?

Zdarma registrovat firmu

Další obory z marketingu

© 2012 - 2018 StartupJobs.com s.r.o.